Obsługa techniczna



  • Nadzór nad dokumentacją techniczną budynku (przygotowanie wykazu dokumentacji technicznej która, powinna znajdować się w posiadaniu właściciela budynku)
  • Zgłaszanie usterek gwarancyjnych do generalnego wykonawcy/dewelopera i nadzór nad prawidłowym ich usunięciem
  • Nadzorowanie terminowości przeglądów gwarancyjnych przeprowadzanych przez serwisy producenckie
  • Nadzór nad autoryzowanymi serwisami gwarancyjnymi
  • Współpraca z rzeczoznawcami zatrudnionymi przez Wspólnotę (np. instalacja ppoż.)
  • Oględziny i sprawdzenie bieżących problemów technicznych

  • Obsługa techniczna sieci elektroenergetycznych (wymiana przepalonych żarówek, przepalonych bezpieczników, lampek sygnalizacyjnych, itp.),
  • Obsługa techniczna sieci wodno-kanalizacyjnych (bez separatorów substancji ropopochodnych – wymagana firma z koncesją na odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych),
  • Obsługa techniczna sieci grzewczych / gazowych (przegląd roczny instalacji (badanie szczelności instalacji),sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania głowic termostatycznych,
  • Obsługa techniczna sieci wentylacyjnych i klimatyzacyjnych (przegląd roczny przewodów kominowych, redukcja ewentualnych drgań przewodów wentylacyjnych wywołanych przepływającym powietrzem),
  • Obsługa techniczna sieci teletechnicznych (domofony, monitoring, gazex),
  • Wykonywanie drobnych napraw mechanicznych i budowlanych (regulacja zamków drzwiowych, dokręcanie śrubek, regulacja samozamykaczy, itp.),
  • Oględziny i sprawdzenie bieżących problemów technicznych