P&F Management

Administracja

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

Prowadzimy księgi obiektu budowlanego, kontrolujemy i nadzorujemy dostawy mediów. Opracowujemy wzory uchwał i innych aktów prawnych Wspólnot. Weryfikujemy stan prawny i faktyczny nieruchomości, realizujemy uchwały, dostarczamy zaświadczenia i umowy.

W przypadku problemów, zapewniamy również stały dyżur telefoniczny, w celu osobistego kontaktu z właścicielami lokali.

Skontaktuj się już teraz lub dowiedz się więcej

Dokumentacja, eksploatacja i bezpieczeństo nieruchomości

Od prowadzenia ksiąg obiektu budowlanego, poprzez kontrolę i nadzór, skończywszy na opracowywaniu wzorów uchwał i aktów prawnych.

Co zapewniamy:

  • Prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego
  • Kontrola i nadzór nad usługami utrzymania w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku
  • Kontrola i nadzór nad zapewnieniem dla nieruchomości wspólnej dostaw: energii elektrycznej, wody i gazu, odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości stałych
  • Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego
  • Zapewnienie usuwania awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej
  • Zapewnienie stałego dyżuru telefonicznego zarządcy w celu osobistego kontaktu z właścicielami lokali
  • Opracowywanie wzorów uchwał i innych aktów prawnych Wspólnot (regulaminy, statut)

Obsługa nieruchomości, właścicieli i użytkowników

Od weryfikacji stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, poprzez realizację uchwał wspólnoty, skończywszy na realizacji i dostarczaniu rozliczeń, zaświadczeń, umów.

Co zapewniamy:

  • Organizacja właściwej formy prawnej umożliwiającej prawidłowe zarządzanie nieruchomością
  • Rzetelne wykonywanie uchwał właścicieli
  • Weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości
  • Prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali w lokalach nie wyodrębnionych
  • Prowadzenie i aktualizowanie spisu właścicieli i ich udziałów
  • Realizacja uchwał wspólnoty dotyczących m. in. regulacji stanów prawnych, sposobów wykorzystywania nieruchomości wspólnej itp.
  • Przygotowywanie i obsługa zebrań właścicieli nieruchomości w tym zbieranie głosów pod uchwałami
  • Dostarczanie rozliczeń, naliczeń, poświadczeń, zaświadczeń oraz innych informacji w tym m. in. na temat podjętych uchwał właścicielom lokali
  • Weryfikacja zawartych wcześniej umów z dostawcami wody, energii elektrycznej, cieplnej, gazu pod względem zgodności z prawem i ewentualne zawarcie nowych umów
  • Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w celu obniżenia kosztów utrzymania nieruchomości

Utrzymanie nieruchomości i doradztwo

Analizowanie, doradzanie i opracowywanie koncepcji działania. Przygotowywanie oraz negocjowanie umów, egzekwowanie uprawnień.

Co zapewniamy:

  • Analizowanie, doradzanie i według potrzeb opracowywanie koncepcji działania dostawców usług dla nieruchomości
  • Analizowanie i doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych
  • Analizowanie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi zawiązane z utrzymaniem nieruchomości oraz doradztwo w wyżej wymienionym zakresie
  • Przygotowywanie oraz negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi zawiązane z utrzymaniem nieruchomości
  • Nadzór nad procesem udzielanie porad prawnych
  • Udzielanie wskazówek związanych z bieżącym utrzymywaniem nieruchomości wspólnej
  • Zarządzanie procesem egzekwowania uprawnień właścicieli z tytułu gwarancji i rękojmi na części wspólne nieruchomości

Nasze nieruchomości